loading...
لانه کرکس
کمیاب ترین نرم افزارها و بازی های اندروید 2013


مصطفی بازدید : 6130 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (2)

بهترین و پر طرفدارترین اهنگ محسن یگانه با عنوان نباشی اماده دانلود میباشد پیشنهاد میکنم حتما این اهنگ فوقلعاده زیبا رو گوش کنید

 

  اهنگ نباشی از محسن یگانه

 

مشخصات فایل دانلود :

نام آهنگ : نباشی (تابوت)
آلبوم : رگ خواب
خواننده : محسن یگانه
 

متن آهنگ نباشی (تابوت):
نباشی ، کل این دنیا ، واسم ، قد یه تابوته
نبودت مثل کبریت و دلم انبار باروته
نباشی ، کل این دنیا ، واسم ، قد یه تابوته
نبودت مثل کبریت و دلم انبار باروته
نباشی روز تاریکم یه اقیانوس آتیشه
تموم غصه ی دنیا، تو قلبم ته نشین میشه
دنیارو بی تو ، نمیخوام یه لحظه
دنیا بی چشمات ، یه دروغ محضه
دنیارو بی تو ، نمیخوام یه لحظه
دنیا بی چشمات ، یه دروغ محضه
نباشی ، هر شب و هر روز ، همش ، ویلون و آوارم
با فکرت زنده می مونم ، تا وقتی که نفس دارم
تا وقتی که نبودتو ، یه روز کاریبده دستم
بمون تا آخر دنیا، بمونی تا تهش هستم
دنیارو بی تو ، نمیخوام یه لحظه
دنیا بی چشمات ، یه دروغ محضه
دنیارو بی تو ، نمیخوام یه لحظه
دنیا بی چشمات ، یه دروغ محضه 

 

دانلود اهنگ نباشی (تابوت) با حجم 2.29 مگابایت 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اگر دنبال یک کیف متفاوت با کارایی فراوان هستید این کیف مخصوص شماست.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 276
  • بازدید ماه : 842
  • بازدید سال : 25,486
  • بازدید کلی : 326,557
  • کدهای اختصاصی